Search Results

Search results 1-20 of 60.

  • Why is Grubbsy gay?

    Grubbsy - - Hall of Fail

    Post

    so CoLD community serbers r ded bird? wow ur dumb

  • index.php Deleting the door for my benefit is more beneficial because there is a benefit

  • So what are you getting at? -1 cuff to my cop? strip my /delete perms? Cops don't spawn with grenades and how am I supposed to slay someone without getting a negative reaction? how am i supposed to slay u if your just gonna turn that into some twisted version of this abuse report anyway? I deleted the door because it was funny tho and ur reaction is priceless.

  • your just a conservative for how we do the diddly deed, I personally think this is the next step in admining, like I said "I guess you couldnt handle the neutron style" Also, if the server is as dead as you claim it to be, why would removing my admin mean anything? I feel like one step into getting justice from admin abuse isnt to break rules or act like this. Acting like a child to a child only makes things worse ¯\_(ツ)_/¯

  • index.phpI guess you couldnt handle the neutron style

  • Why is Grubbsy gay?

    Grubbsy - - Hall of Fail

    Post

    No the whole server destroyer thing is a reference to when I went from not giving a shit to not giving a fuck.

  • Why is Grubbsy gay?

    Grubbsy - - Hall of Fail

    Post

    it was accident noob

  • Forum admin app

    Grubbsy - - Accepted Applications

    Post

    +6969696969696969696969696969696969696969696969696969696969696969696969 dede best admin ftw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Npc Weapon Buyer

    Grubbsy - - Suggestions

    Post

    Quote from Hozza: “That would be cool Although my immersion will take a hit if I can craft an RPG out of 100 crowbars ” Yeah but you could be like the one dude who makes all the gadgets for ur buddies lol, I forgot to say though I was thinking of a conversion rate so you cant craft anything from a big gun or rare item like rpg and vice-versa (more crafting gives you less items)

  • Npc Weapon Buyer

    Grubbsy - - Suggestions

    Post

    TLDR: I made crafting system long ago for CSGO, get trash, make into materials, use materials to make into guns and items. I originally made this for the CSGO rp to hopefully have this used for the crafting system- it's unfinished but it gives a good idea of how it should work- you get scraps of some kind from doing a task of some sort. Originally this was made based off of the idea that you can recycle your trash for stuff, and you have a chance of generating parts and shit It's not very compli…

  • Grubbsy's Administrator Application Steam Name: {cyan}Grubbsy SteamID: STEAM_0:1:204500198 Age: 14.5 How long have you been a part of our community(either server)?: About March 2019 What does being a staff member entail?:Why do you believe that you deserve to be granted a trial-staff position?: Being a staff member gives a person great responsibility in keeping the community well taken care of and maintaining it's image towards the public using common sense and following the rules, it also entai…

  • Great player! Lusi is a great and nice player and knows the server well, and was pretty good on picking up on how it works. Lusi is also a nice person because she made me this baller pfp for free. That would be the end if it wasnt for this "How long have you been a part of our community(either server)?: Not that long considering but around a month." There are some people who applied months ago and they are still active, waiting for response. You shine above the stars but it feels like its a litt…

  • Npc Weapon Buyer

    Grubbsy - - Suggestions

    Post

    Quote from Captain Cock: “Sell yo shit weps to the New Players like everyone else… New Player: How do I buy Weps…? ME: Buy them from me, meet at bank New Player: Cool! How much? Me: Just whatever startup cash you have. New Player: Nice, is the gun perm??? ME: Yup. Does 500 HP damage and NEVER runs out of bullets. New Player: Yes! I'll be able to DM every dumb asshole on this server!!! <You Receive $20000 from New Player> <You Give New Player x1 9mm Pistol> New Player Awesome!!!!! How do I use it…

  • Npc Weapon Buyer

    Grubbsy - - Suggestions

    Post

    I would like this! finally a person to give my 9021371209387123091731098757349587624875962389475632457624895762345897658743625784235684762398764298734659384756328947562837456823476528347578324356823945623847568932465293845623485762347865t76576534123654134617419876354013264187345178654176324532761541346298 crowbars away to! pickles

  • riot shield

    Grubbsy - - Suggestions

    Post

    I like the idea but im not sure where we could find the prop, get one made or anything but if we move to csgo we can have that

  • That would make the Crak Gang WAAAAY too powerful, next thing you know you have Crak Members zooming across the map in like +1 tho because Im CRAK for life

  • +1 You picked the wrong house fool! cj? AWWWWWWWWWWWWWWW my dawg whatsup! good player even better player phenomenal player I think he would make a decent cop, we also could use some more cops!

  • +1 because I was payed illegally via paypal by an unkown source 13 cents, the same amount I payed Humam the other day

  • Hozza's Admin Application

    Grubbsy - - Applications

    Post

    Can I do a more than negative 1? can I do a negative 999? I guess that would defeat the purpose if people could give a +999999 but even then, although a joke a good player shouldn't need someone to add to an application if the overall consensus thinks you should be admin. +0 lol -1 hehehehe +999 -1000 xDxDxD -1 lmao +2 lel = 0?

  • Phoenix SOC

    Grubbsy - - Ban Requests

    Post

    at least 2 times before a perm ban maybe 3 maybe 4 maybe 5 maybe 6 maybe 7. It all depends when someone decides when it's over and I think we should ban him longer than 2 weeks at this point